Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Generování herního prostředí na základě hudby
Vaněk, Jiří ; Fapšo, Michal (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Tématem této práce je generování herního prostředí na základě hudby. Zabývám se zde především analýzou hudby. Řeším otázku, jaké informace jsou pro generování hry užitečné a jak je z hudby můžeme získat. Návrh systému pro analýzu hudby, předložený v této práci, vychází z teorie zpracování signálů a statistické klasifikace. Navržená analýza hudby je zaměřená především na detekci rytmu, rozpoznávání hudebních žánrů a segmentaci písně. Druhá část práce se zabývá návrhem hry, která své prostředí generuje na základě dat, získaných při analýze hudby. Implementoval jsem kompletní systém pro analýzu hudby a prototyp hry, na kterém je možné zhodnotit výsledky vytvořené analýzy. Implementaci a dosažené výsledky popisuji v závěru práce.
Generování herního prostředí na základě hudby
Vaněk, Jiří ; Fapšo, Michal (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Tématem této práce je generování herního prostředí na základě hudby. Zabývám se zde především analýzou hudby. Řeším otázku, jaké informace jsou pro generování hry užitečné a jak je z hudby můžeme získat. Návrh systému pro analýzu hudby, předložený v této práci, vychází z teorie zpracování signálů a statistické klasifikace. Navržená analýza hudby je zaměřená především na detekci rytmu, rozpoznávání hudebních žánrů a segmentaci písně. Druhá část práce se zabývá návrhem hry, která své prostředí generuje na základě dat, získaných při analýze hudby. Implementoval jsem kompletní systém pro analýzu hudby a prototyp hry, na kterém je možné zhodnotit výsledky vytvořené analýzy. Implementaci a dosažené výsledky popisuji v závěru práce.
Digitální hudba na českém on-line trhu
Matějček, Karel ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Bakalářská práce Digitální hudba na českém trhu se primárně zabývá analýzou českého trhu s digitální hudbou. Cílem této práce je poskytnout komplexní přehled hlavně současné situace českého trhu, z hlediska právní, technologické a distribuční problematiky v návaznosti na historický vývoj i ve srovnání s americkým trhem. Součástí je teoretický úvod do dané problematiky a bližší rozebrání jednotlivých technologií a zdrojů, včetně volných či nelegálních. V další, analytické části práce, jsou detailně představeny a porovnány konkrétní portály s digitální hudbou, a to zejména z hlediska nabídky, uživatelské přívětivosti a cen. Část práce je věnována i stručnému porovnání nákladů na distribuci a prodej digitální a fyzické nahrávky. Na závěr se práce věnuje licencím, současným trendům v oblasti distribuce digitální hudby a zejména pak vlastnímu doporučení pro subjekty na českém trhu spolu s predikcí budoucího vývoje, založených mimo jiné na vlastní analýze a empirickém sběru dat a rozhovorů s konkrétními subjekty na trhu, s popisem výhod a nevýhod digitální distribuce a její role v distribučním modelu, s ohledem na možný budoucí vývoj trhu.
Možnosti využití nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu
Štěpánková, Lucie ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce s názvem "Možnosti využití nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu" se zabývá digitálním marketingem a digitální hudbou a jejich vzájemným vztahem. Cílem práce je popsat možnosti využití digitálního marketingu v současném hudebním průmyslu a prozkoumat hypotézu, že internet a digitální hudba zásadně ovlivňuje podobu současného hudebního průmyslu a tím i marketing hudebních interpretů a jejich tvorby. První část popisuje proměnu internetu do dnešní podoby. Dále přibližuje digitální marketing, jeho historii, nástroje a výrazné současné trendy. Ve druhé části je definován hudební průmysl, jeho struktura a změny, kterými momentálně prochází v důsledku adventu digitální hudby. Třetí část práce se věnuje analýze jednotlivých nástrojů distribuce a digitálního marketingu hudby.
Marketingové metody hudebního průmyslu v éře digitální distribuce
Víšek, Jakub ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato diplomová práce předkládá stručný historický přehled vývoje hudebního průmyslu a jeho propojení s nástroji monetizace, a to od počátků hudebních nakladatelství přes vynálezy technik zvukového záznamu k hudebním vydavatelstvím a různým internetovým podobám distribuce hudebních děl. Zvláštní důraz je věnován právě digitálním prostředkům distribuce hudby a jejich vlivu jednak na samotné umělce, nahrávací společnosti i na koncové spotřebitele -- posluchače. Práce mapuje souvislosti a důsledky změny po více než století platného paradigmatu díky překotnému rozšíření mobilních technologií a globální sítě Internet, aby nejen v závěru naznačila možný budoucí vývoj tohoto tržního segmentu především na příkladu konkrétních hudebníků, přestože jeho proměna není zdaleka ukončena.
Analýza prodeje digitální hudby ve spojení s mobilními operátory na českém trhu a v zahraničí
Urbanová, Renáta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Švec, Matěj (oponent)
V současné době se rozvíjí prodej hudby v digitálním formátu na internetu. Spolu s tímto vývojem se objevují nová obchodní partnerství mezi hudebními vydavatelstvími a mobilními operátory. V diplomové práci analyzuji různé hudební koncepty na českém i zahraničním trhu a sleduji současné trendy v této oblasti. V rámci vlastního průzkumu vyhodnocuji specifické preference českého spotřebitele ohledně digitální hudby,jeho hudebních návyků a představě o ideální hudební službě nabízené mobilním operátorem. Na základě analýzy existujících hudebních služeb a výsledků z průzkumu sestavuji ideální hudební službu pro největšího mobilního operátora na českém trhu.
Analýza a predikce elektronického trhu s hudbou
Pulda, Michal ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Mutl, Michal (oponent)
Práce analyzuje podmínky a fungování současného trhu s hudbou s akcentem na její prodej v elektronických formátech. Dále vyjasňuje základní pojmy a vykládá právní rámec využívaný v České republice i ve světě. Technologickým aspektům je věnována část práce, která pojednává o rozdílných hudebních formátech, realizaci prodeje pomocí Internetu a o prostředcích pro sdílení obsahu. Zmíněny jsou i významné služby, které na Internetu fungují a do značné míry ovlivňují další vývoj tohoto odvětví. Pro pochopení současné situace je důležitá analýza fenoménu pirátství, která se opírá o dosud publikované studie a snaží se reflektovat postoje zákazníků, interpretů i hudebního průmyslu k současnému stavu na trhu. V poslední části jsou navrženy možnosti dalšího vývoje a potenciálně využitelných služeb, které by v budoucnosti mohly přinést hodnoty pro zákazníky a hudební průmysl jako celek. Mezi modely patří transformace ochranářských služeb, diversifikace nabídky, paušální přístup a streamovací služby. Nové modely jsou pak celkově zpracovány včetně návazností jednoho na druhý.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.